2013 Bangkok International Conference on Social Science, 25-27 January, 2013, Bangkok, Thailand

BICSS Conference

January 25-27, 2013

www.bicss.org

2013 Bangkok International Conference on Social Science aims to provide a forum for researchers, practitioners, and professionals from the industry, academia and government to discourse on research and development, professional practice in social science. BICSS 2013 will be held in Bangkok, Thailand during January 25-27, 2013. It is one of the leading international conferences for presenting novel and fundamental advances in the fields of social science. It also serves to foster communication among researchers and practitioners working in a wide variety of scientific areas with a common interest in improving social science.

All submissions will be peer reviewed and evaluated based on originality, technical and/or research content/depth, correctness, relevance to conference, contributions, and readability.

Proposals must be linked to one of the following themes:

• Communication
  • Culture
  • Economics
  • Education
  • Finance
  • Law
  • Management
  • Politics
  • Psychology
  • Society

More information, click here

Conferencia BICSS

25-27 enero, 2013

www.bicss.org

La Conferencia Internacional sobre Ciencias Sociales de 2013 en Bangkok tiene como objetivo proporcionar un foro para investigadores, profesionales y profesionales de la industria, la academia y el gobierno al discurso sobre la investigación y el desarrollo, la práctica profesional en la ciencia social. BICSS 2013 se celebrará en Bangkok, Tailandia, del 25 a 27 de enero de 2013. Es una de las conferencias internacionales más importantes para la presentación de nuevos avances y fundamentales en los campos de las ciencias sociales. También servirá para fomentar la comunicación entre los investigadores y los profesionales que trabajan en una amplia variedad de campos científicos con un interés común en mejorar la ciencia social.

Todas las propuestas han sido revisadas por pares y evaluadas basándose en la originalidad, técnica y / o contenido de la investigación / profundidad, exactitud, pertinencia para conferencias, contribuciones, y la legibilidad.

Las propuestas deben estar vinculadas a uno de los siguientes temas:

• Economía
  • Finanzas
  • Derecho
  • Gestión
  • Politics
  • Psicología
  • Sociedad

Para más información, haga click aquí